Wiele firm chwali się, że ich projekty są świeże i soczyste. W przypadku realizacji dla sklepu z roślinami Tropiki we Wrocławiu możemy szczerze powiedzieć, że naprawdę udało nam się uzyskać taki efekt.
Wiele firm chwali się, że ich projekty są świeże i soczyste. W przypadku realizacji dla sklepu z roślinami Tropiki we Wrocławiu możemy szczerze powiedzieć, że naprawdę udało nam się uzyskać taki efekt.
Na zlecenie wrocławskich fanatyków zieleni nie tylko postawiliśmy sklep internetowy, lecz także przygotowaliśmy cały branding marki i wdrożyliśmy kluczowe integracje e-commerce: z kurierami i Paczkomatami.
Sklep postawiliśmy na sprawdzonej platformie WooCommerce, której zaletą jest adaptowalność i prostota obsługi. Szczególny nacisk położyliśmy na UX: zależało nam, aby nawigacja w obrębie sklepu była miłym, przyjemnym doświadczeniem, przypominającym wizytę w pełnym roślin sklepie stacjonarnym. Zadbaliśmy o niezawodną integrację z systemem kurierskim, a zwłaszcza z paczkomatami.
Naszym celem była wyróżniająca się identyfikacja wizualna, która będzie odpowiednio eksponować produkt, oraz sprawnie działający sklep umożliwiający szybkie dostarczenie delikatnego towaru, jakim są rośliny doniczkowe.
Wiedzieliśmy, że konkurencja w branży roślin doniczkowych zwiększyła się w ostatnich latach wraz ze wzrostem popularności tego hobby wśród milenialsów. Należało zatem zaproponować coś, co będzie mocno przyciągać wzrok na tle innych sklepów.
W identyfikacji wizualnej postawiliśmy więc na kontrast. Pogodny różowy kolor sprawia, że zieleń wygląda niezwykle soczyście i atrakcyjnie. Jednocześnie całość wyróżnia się na tle konkurencji, która często stawia na key visual w barwach ziemi lub w czerni i bieli.