Międzynarodowa wysyłka świeżych ciętych kwiatów? Brzmi odważnie, ale jest jak najbardziej możliwe. Zobowiązaliśmy się więc do usłania różami drogi do zagranicznej ekspansji firmie Rose Du Château.
Międzynarodowa wysyłka świeżych ciętych kwiatów? Brzmi odważnie, ale jest jak najbardziej możliwe. Zobowiązaliśmy się więc do usłania różami drogi do zagranicznej ekspansji firmie Rose Du Château.
Przygotować witrynę do międzynarodowej ekspansji poprzez stworzenie wielu wersji językowych, nowego responsywnego layoutu oraz zmianę designu.
Opracować niezawodnie działający system wspierający logistykę, która w przypadku podatnego na zniszczenie produktu takiego jak cięte kwiaty jest najważniejszym czynnikiem determinującym powodzenie.
Aby umożliwić firmie rozszerzenie działalności za granicę, wdrożyliśmy multi-site obsługujący wiele języków i walut, z opcją zindywidualizowania katalogu produktów dla danego kraju wysyłki. Zróżnicowaliśmy także metody dostawy i płatności w poszczególnych krajach.
Dokonaliśmy przeniesienia sklepu na platformę Magento, dbając o skuteczną migrację danych o produktach, klientach i raportach sprzedaży.
Ponieważ kwiaty cięte to zdecydowanie jedna z tych branż, w których klient kupuje oczami, postawiliśmy na wizualność podstron produktowych. Każda kategoria produktowa charakteryzuje się osobnymi atrybutami, które można dobierać indywidualnie. Stworzyliśmy bazę ikon, które można przypisać do produktu z poziomu panelu administratora, by jak najlepiej przedstawić użytkownikom właściwości produktu.
Opracowanie systemu wsparcia logistyki gwarantującego dostawę w precyzyjnie wybranym terminie było naszym najważniejszym wyzwaniem: zwłaszcza że mówimy tu o wysyłce nie tylko na terenie Polski, lecz także za granicę.
Przygotowaliśmy więc autorski system, w którym klient ma możliwość wyboru dostępnej metody wysyłki na podstawie kodu pocztowego miejsca odbioru. Istnieją też 4 przedziały czasowe, w których można zamówić dostawę: trzy w każdym z dni tygodnia i jeden w sobotę.