Kategoria

Rose Du Château – Case Study


Miłosz Spławski

Przedstawiamy kolejną udaną współpracę w zakresie wdrożenia sklepu internetowego Magento!

Tym razem stworzyliśmy zupełnie nowe środowisko eCommerce dla marki Rose du Château zajmującej się sprzedażą róż żywych i wiecznych w pięknych, ręcznie wykonanych pudełkach, których pełno jest w kanałach Social Media. Zobaczcie co dla nich przygotowaliśmy!

3 wersje językowe

Rose Du Château planuje ekspansję marki na rynki zagraniczne, dlatego wdrożyliśmy multi- site obsługujący 3 języki i waluty. Dla każdego języka istnieje możliwość dodania indywidualnych produktów na kraj. Zróżnicowaliśmy także metody dostawy i płatności w poszczególnych krajach.

Przebudowany Design

Produktem sprzedawanym na platformie są róże w wielu konfiguracjach, żeby wyróżnić kategorie produktowe odeszliśmy od zwykłej kategoryzacji, którą zastąpiliśmy odpowiednimi sekcjami na listingu produktu oraz karuzelą z wyborem kształtu pudełka na stronie głównej.

Podstrony produktowe

Każda kategoria produktowa charakteryzuje się osobnymi atrybutami produktowymi, które można dobierać indywidualnie do produktu. Stworzyliśmy bazę ikon, które można przypisać do produktu z poziomu panelu administratora, by jak najlepiej przedstawić użytkownikom właściwości produktu.

Dostawa produktów

W przypadku zakupu kwiatów w eCommerce najważniejsza jest dostawa. Głównym zadaniem nowego środowiska eCommerce dla Rose Du Château było wsparcie logistyki dostaw w całym kraju oraz za granicą. Produkty przygotowywane są na zamówienie, a usługi kurierskie są zróżnicowane w obrębie kraju dlatego przygotowaliśmy indywidualny system, w którym na podstawie kodu pocztowego miejsca dostawy klient ma możliwość wyboru dostępnej metody dostawy. Istnieją 4 możliwości dostawy: 3 przedziały czasowe oraz dostawa w sobotę. W zależności od wpisanego kodu pocztowego wyświetlają się użytkownikowi wszystkie dostępne dla tego kodu możliwości wraz z cenami.

Podsumowanie

Naszym głównym celem było stworzenie systemu wspierającego system logistyczny wysyłki kwiatów w Polsce, dzięki wyborowi indywidualnego rozwiązania Rose Du Châteatu może rozwijać sieć sprzedaży nie tylko w Polsce, ale także za granicą. Nowy sklep pozwala na zarządzanie większą ilością zamówień, a nowy design jest odzwierciedleniem charakteru marki.

WpisRoseProjektRGB