Przedstawiamy kolejną udaną współpracę w zakresie wdrożenia sklepu internetowego Magento!
Tym razem stworzyliśmy zupełnie nowe środowisko eCommerce dla marki Rose du Château zajmującej się sprzedażą róż żywych i wiecznych w pięknych, ręcznie wykonanych pudełkach, których pełno jest w kanałach Social Media. Zobaczcie co dla nich przygotowaliśmy!
3 wersje językowe
Rose Du Château planuje ekspansję marki na rynki zagraniczne, dlatego wdrożyliśmy multi- site obsługujący 3 języki i waluty. Dla każdego języka istnieje możliwość dodania indywidualnych produktów na kraj. Zróżnicowaliśmy także metody dostawy i płatności w poszczególnych krajach.
Przebudowany Design
Produktem sprzedawanym na platformie są róże w wielu konfiguracjach, żeby wyróżnić kategorie produktowe odeszliśmy od zwykłej kategoryzacji, którą zastąpiliśmy odpowiednimi sekcjami na listingu produktu oraz karuzelą z wyborem kształtu pudełka na stronie głównej.
Podstrony produktowe
Każda kategoria produktowa charakteryzuje się osobnymi atrybutami produktowymi, które można dobierać indywidualnie do produktu. Stworzyliśmy bazę ikon, które można przypisać do produktu z poziomu panelu administratora, by jak najlepiej przedstawić użytkownikom właściwości produktu.
Dostawa produktów
W przypadku zakupu kwiatów w eCommerce najważniejsza jest dostawa. Głównym zadaniem nowego środowiska eCommerce dla Rose Du Château było wsparcie logistyki dostaw w całym kraju oraz za granicą. Produkty przygotowywane są na zamówienie, a usługi kurierskie są zróżnicowane w obrębie kraju dlatego przygotowaliśmy indywidualny system, w którym na podstawie kodu pocztowego miejsca dostawy klient ma możliwość wyboru dostępnej metody dostawy. Istnieją 4 możliwości dostawy: 3 przedziały czasowe oraz dostawa w sobotę. W zależności od wpisanego kodu pocztowego wyświetlają się użytkownikowi wszystkie dostępne dla tego kodu możliwości wraz z cenami.
Podsumowanie
Naszym głównym celem było stworzenie systemu wspierającego system logistyczny wysyłki kwiatów w Polsce, dzięki wyborowi indywidualnego rozwiązania Rose Du Châteatu może rozwijać sieć sprzedaży nie tylko w Polsce, ale także za granicą. Nowy sklep pozwala na zarządzanie większą ilością zamówień, a nowy design jest odzwierciedleniem charakteru marki.

11.11.2017