Tym razem stworzyliśmy zupełnie nowe środowisko eCommerce dla marki Rose du Château zajmującej się sprzedażą róż żywych i wiecznych w pięknych, ręcznie wykonanych pudełkach, których pełno jest w kanałach Social Media. Zobaczcie co dla nich przygotowaliśmy!
Zaprojektowania i wdrożenia layoutu zgodnego z Responsive Web Design
Stworzenia zaawansowanego systemu dostaw dla świeżych kwiatów na rynek międzynarodowy
Integracji z mediami społecznościowymi i czatem
Migracji danych o produktach, klientach i raportach sprzedaży
Rose Du Château planuje ekspansję marki na rynki zagraniczne, dlatego wdrożyliśmy multi-site obsługujący 3 języki i waluty. Dla każdego języka istnieje możliwość dodania indywidualnych produktów na kraj. Zróżnicowaliśmy także metody dostawy i płatności w poszczególnych krajach.
Produktem sprzedawanym na platformie są róże w wielu konfiguracjach, żeby wyróżnić kategorie produktowe odeszliśmy od zwykłej kategoryzacji, którą zastąpiliśmy odpowiednimi sekcjami na listingu produktu oraz karuzelą z wyborem kształtu pudełka na stronie głównej.
Każda kategoria produktowa charakteryzuje się osobnymi atrybutami produktowymi, które można dobierać indywidualnie do produktu. Stworzyliśmy bazę ikon, które można przypisać do produktu z poziomu panelu administratora, by jak najlepiej przedstawić użytkownikom właściwości produktu.
W przypadku zakupu kwiatów w eCommerce najważniejsza jest dostawa. Głównym zadaniem nowego środowiska eCommerce dla Rose Du Château było wsparcie logistyki dostaw w całym kraju oraz za granicą. Produkty przygotowywane są na zamówienie, a usługi kurierskie są zróżnicowane w obrębie kraju dlatego przygotowaliśmy indywidualny system, w którym na podstawie kodu pocztowego miejsca dostawy klient ma możliwość wyboru dostępnej metody dostawy. Istnieją 4 możliwości dostawy: 3 przedziały czasowe oraz dostawa w sobotę. W zależności od wpisanego kodu pocztowego wyświetlają się użytkownikowi wszystkie dostępne dla tego kodu możliwości wraz z cenami.
Strona główna
Widok listingu
Widok produktu
Głównym celem dla firmy XANTUM było stworzenie systemu wspierającego system logistyczny wysyłki kwiatów w Polsce oraz na rynek międzynarodowy. Dzięki wyborowi indywidualnego rozwiązania Rose Du Châteatu z sukcesem może rozwijać sieć sprzedaży za granicą. Nowy sklep pozwala na zarządzanie większą ilością zamówień, a nowy design jest odzwierciedleniem charakteru marki.
Piotr Tomaszewski
CEO