Otrzymaliśmy zlecenie zaprojektowania i wdrożenia środowiska sprzedaży online dla stacjonarnych salonów optycznych. Dla sprzedaży internetowej postawiliśmy na stworzenie zupełnie nowej marki, ponieważ naszym zadaniem było rozwinięcie sprzedaży zagranicznej. Stworzyliśmy zaawansowany sklep internetowy wyposażony w indywidualnie zaprojektowany konfigurator soczewek oraz przymierzalnie okularów online opartą o rozszerzoną rzeczywistość.
Zbudowania konfiguratora doboru soczewek
Stworzenia marki oraz identyfikacji wizualnej od podstaw
Wdrożenia przymierzalnia okularów online
Zaprojektowania i wdrożenia One Step Checkout
Naszym zadaniem było stworzenie nazwy oraz identyfikacji wizualnej, która wyróżni markę wśród optycznych sklepów internetowych na polskim i zagranicznym rynku. Postawiliśmy na nazwę, która oddaje pasję z jaką marka podchodzi do tematu wzroku swoich Klientów.
Wykonaliśmy na indywidualne zamówienie konfigurator doboru soczewek do okularów kupionych w sklepie internetowych lub własnych oprawek korekcyjnych. Działanie konfiguratora jest oparte na informacjach, które optyk podaje podczas badania wzroku dlatego Klienci bez przeszkód mogą zamówić swoje szkła przez internet.
Opticalove oferuje oprawki najlepszych marek, które nierzadko są dostępne tylko w tym sklepie internetowym. Jednym z najważniejszych aspektów oprawek jest dopasowanie ich do kształtu twarzy, dlatego wdrożyliśmy przymierzalnie online, która działa przy pomocy AR i w czasie rzeczywistym pokazuje oprawki na twarzy użytkownika.
Strona główna
Widok produktu
Konfiguracja soczewek