W sklepie BodyBoom znajdziecie szeroki wachlarz peelingów kawowych i wiele więcej, a my przygotowaliśmy dla nich naprawdę apetyczną realizację. Musicie to zobaczyć!
3 wersje językowe
Przebudowany design
Zaawansowane zestawy produktów
Social Media
Sklep BodyBoom obsługuje trzy języki, jednak każda wersja językowa różni się wieloma szczegółami jak: elementy graficzne, metody wysyłki i płatności. Dla każdej wersji zostały wprowadzone indywidualne i niestandardowe tłumaczenia każdej funkcjonalności sklepu.
W przypadku tego projektu odeszliśmy od ogólnych schematów wdrażania designu sklepu na Magento. By zapewnić użytkownikowi wyjątkowe doznania wizualne, skupiliśmy się na dostarczeniu niestandardowych funkcjonalności - dzięki nim zalety produktów BodyBoom są najważniejszym elementem karty produktu.
Podstrony statyczne? Nie tutaj! Stworzyliśmy zaawansowane podstrony z ruchomymi graficznymi elementami, dodatkowymi sliderami i karuzelami produktowymi obsługującymi jQuery. Dzięki temu podstrony są dynamiczne i przedstawiają ofertę zgodnie z filozofią marki.
Ustawień Bundli także nie zostawiliśmy bez modyfikacji. Zestawy produktowe można ustawiać z poziomu panelu, a ich prezentacja na karcie produktowej zawiera dodatkowe funkcje pozwalające na zakupy każdego z produktów osobno i ustawienie dodatkowych zdjęć zestawu w opisie produktów.
Wprowadziliśmy zaawansowane funkcje pozwalające na ustawienie dodatkowych cech produktów takich jak składniki w formie graficznej, rozszerzone opisy z możliwością urozmaicenia ich zdjęciami, produkty polecane oraz up- i cross-selling.
Wdrożyliśmy platformę contentową dla wzmocnienia SEO oraz dodaliśmy możliwość zaciągania zdjęć z Instagrama marki, co pokazuje możliwość wykorzystania User Generated Content w eCommerce.
Strona główna
Widok produktu
Widok strony tekstowej
Wszystkie funkcjonalności firma XANTUM wdrożyła tak, że są obsługiwane z panelu admina, a dla każdej z nich przygotowali materiał wideo z obsługą, dzięki temu na bieżąco możemy administrować sklepem bez pomocy programistów.