Firma GranSport jest jednym z krajowych liderów branży tuningu samochodów luksusowych. Kto jak kto, ale oni wiedzą, co to znaczy, że coś jest zrobione na wysoki połysk. Poprzeczka była zatem ustawiona wysoko – ale takie wyzwania to coś, co kochamy.
Firma GranSport jest jednym z krajowych liderów branży tuningu samochodów luksusowych. Kto jak kto, ale oni wiedzą, co to znaczy, że coś jest zrobione na wysoki połysk. Poprzeczka była zatem ustawiona wysoko – ale takie wyzwania to coś, co kochamy.
Opracować dobrze wyglądający i funkcjonalny katalog złożony z, bagatela, 10 tysięcy produktów (i wciąż pojawiają się kolejne!), pozwalający na zaawansowane wyszukiwanie i dobór produktów do konkretnego modelu samochodu, wersji nadwozia i silnika.
Zadbać o pozycjonowanie: między innymi za sprawą bloga, który zresztą należało odświeżyć i wzbogacić o nowe funkcjonalności. A trzeba dodać, że licznik opiewa tam na 900 wpisów.
Wzrost Organic Search o 84% (nowi użytkownicy z 39 tys. do 73 tys.) w ciągu trzech lat. Funkcjonalny i świetnie wyglądający serwis, w którym nie zgubi się nawet nieobeznany w temacie klient. Imponujący katalog treści, które nie tylko pozycjonują, lecz także sprzedają.
Dopieściliśmy także tę część sklepu, której klient nie widzi: wdrożyliśmy platformę do zarządzania zamówieniami, w której usprawniliśmy funkcje odpowiedzialne za realizację kolejnych etapów zamówienia i dodaliśmy mechanizm obsługi posprzedażowej.
Dopilnowaliśmy, by całość pobytu na www GranSport – od rozbudowanej, klarownie prezentującej ofertę strony głównej poprzez strony produktowe aż po zamówienie lub czat z obsługą – była bezstresowa mimo licznych informacji oraz możliwości modyfikacji produktów.
Ważne było dla nas, by przechodzenie między różnymi elementami było bezszwowe. To dlatego np. na stronach produktów można obejrzeć wideo demonstracyjne albo przejść do opisującego je posta na blogu; z bloga z kolei można przejść do sklepu etc.
Na pierwszym ekranie strony głównej umieściliśmy mechanizm, który pozwala na znalezienie produktów dopasowanych do auta użytkownika, co pozwala pominąć czasochłonny etap filtrowania.
Stworzyliśmy branding i indywidualny projekt graficzny, który wyraża dynamiczny i luksusowy charakter marki.
Nikomu nie musimy tłumaczyć, jak kluczową (wybaczcie ten żarcik!) sprawą jest dobre wypozycjonowanie strony. Dlatego priorytetem było dla nas konsekwentne budowanie pozycji marki w wyszukiwarkach, co osiągnęliśmy poprzez gruntowne przebudowanie struktury witryny na Magento oraz wdrożenie dedykowanych rozwiązań SEO w kwestii indeksowania, linkowania wewnętrznego i architektury serwisu. Zadbaliśmy także o przygotowanie nowych treści SEO oraz link building zorientowany na najbardziej konkurencyjne słowa kluczowe.
Last but not least: funkcjonalność. Należało dodać opcję szybkiego kontaktu w postaci live chatu oraz integrację z systemem CRM.