Ważnym elementem strategii było ukazanie olśniewającego efektu prac nad autami klientów. Uzyskaliśmy to, publikując bogate w treści wpisy prezentujące rezultaty poszczególnych projektów.
Ważnym elementem strategii było ukazanie olśniewającego efektu prac nad autami klientów. Uzyskaliśmy to, publikując bogate w treści wpisy prezentujące rezultaty poszczególnych projektów.
W przypadku Cars Care nasze zadanie było całościowe. Strona potrzebowała nowego projektu graficznego, wdrożenia zaawansowanej strategii SEO i świadomego kreowania wizerunku marki w mediach społecznościowych.
Dzięki naszym wysiłkom organiczny ruch na stronie wzrósł czterokrotnie – o 413%. Organic Search urosło aż o 877%. Równocześnie następował przyrost udziału w ruchu Organic Search z 57% do 77%. Strona wzbogaciła się o tętniącego życiem bloga pełnego wartościowych z perspektywy klienta treści i zyskała stałą, zaangażowaną publiczność w mediach społecznościowych.
Równolegle z treścią pracowaliśmy nad formą. Zależało nam na oddaniu charakteru marki poprzez wdrożenie indywidualnego projektu graficznego, który odzwierciedlałby kluczowe dla firmy wartości: fachowość, ekskluzywność i dynamikę.
Dobra widoczność witryny w przeglądarkach była absolutnym priorytetem, dlatego wzięliśmy się za gruntowną przebudowę witryny. W zakres prac weszła restrukturyzacja linkowania wewnętrznego, przygotowanie szeregu nowych landing pages oraz optymalizacja wydajności, która dodatkowo usprawniła i uprzyjemniła korzystanie z serwisu. Zoptymalizowane zostało również linkowanie wewnętrzne, meta tagi oraz dane strukturalne. Naturalnym kolejnym krokiem było rozpoczęcie systematycznego procesu link buildingu, który stale zwiększa widoczność serwisu w organicznych wynikach wyszukiwania.
Duży nacisk położyliśmy na treści. Systematyczny keyword search dotyczący wszystkich usług i produktów dał nam podstawy pod wytyczne dla copywriterów, którzy na wszystkie strony ofertowe przygotowali nowe, przyjazne dla przeglądarek treści.